Sunday, March 11, 2012

Laluan Perjalanan Aku


Meh aku sambung kisah aku di pedalaman...kalo korunk tgk pic tu...itulah rupa JALAN yg WAJIB dilalui sebelum sampai ke destinasi yg nk ditujui,SENDERUT...

Sepanjang perjalanan...apa yg boleh dilihat cuma HUTAN dan GAUNG....Pertama kali aku melalui suasana mcm ni buat aku rasa macam...ALANGKAH NIKMATNYA DOK KAT LUAR SANA (nanges!!!)


Satu-satunya kenderaan @ pengangkutan yg boleh diguna untuk menempuh perjalanan yg MENCABAR ni..kenderaan 4x4...tak kira la STORM ke...HILUX ke...LAND ROVER ke...janji 4x4!!!

Aku akui...pertama kali dlm hidup kat sinilah baru aku kenal erti susahnya satu perjalanan!!!!Maklumlah selama ni sedap je lalu jalan raya bertar...highway bagai...

Dan aku akui jugak..pertama kali menaiki HILUX melalui perjalanan yg mencabar ni...buat kepala aku jd LOYA!!!!! Tp nasib baik la aku dapat KONTROL DIRI aku hehehe....

Masa pertama kali melalui perjalanan ni...buat aku rasa betapa LAMA/LAMBATNYA MASA!!!! Dalam hati aku waktu tu....BILA NAK SAMPAI....BILA NAK SAMPAI....BILA LA NAK SAMPAI....BILA LA NAK SAMPAI......

Ok lah nanti aku story lagi kisah aku di pedalaman....

5 comments:

  1. huhu..once dah sampai mesti rase serik nak kuar beli barang lg kan?

    terus beli stok untuk setaun terus.

    terus kan usaha tau...suka bace.

    ReplyDelete
  2. hehe..kalo order pizza delivery mesti surcaj 600% kan? mesti dia antar pun xnek moto tapi nek papan luncur atas lumpur2 tuh..hehe~ seronok dgr pengalaman ko...teruskan menulis =]

    ReplyDelete
  3. wah jauh nyer, sabar yea, aku dulu pun first posting mcm tu gak

    ReplyDelete
  4. cerita yg best..klu boleh buat lagi entry..disamping gmbar2 kat senderut tu

    ReplyDelete
  5. Thanks atas sokongan korunk sume...teruskan membaca ok

    ReplyDelete